اموزش تایپوگرافی اسم

ایپوگرافی چیست؟ تایپوگرافی هنری است که در آن طراح می‌کوشد با تغییر عناصر متن، مثل اندازه، فاصله حروف، شکل حروف، فاصله خطوط، پاراگراف بندی و مواردی از این دست زبان بصری برای تایپ به وجود آورد. تایپوگرافی در طیف گسترده‌ای از امور هنری، مثل ساخت تیتراژ فیلم، طراحی گرافیک، طراحی کتاب‌های کمیک، طراحی مالتی مدیا و… کاربرد دارد. تایپوگرافی با خطاطی و دست‌نویس تفاوت دارد، هر چند طراح تایپ می‌تواند از خط و دست‌نویس نیز برای تایپوگرافی بهره ببرد.

اموزش تایپوگرافی اسم

ایپوگرافی چیست؟ تایپوگرافی هنری است که در آن طراح می‌کوشد با تغییر عناصر متن، مثل اندازه، فاصله حروف، شکل حروف، فاصله خطوط، پاراگراف بندی و مواردی از این دست زبان بصری برای تایپ به وجود آورد. تایپوگرافی در طیف گسترده‌ای از امور هنری، مثل ساخت تیتراژ فیلم، طراحی گرافیک، طراحی کتاب‌های کمیک، طراحی مالتی مدیا و… کاربرد دارد. تایپوگرافی با خطاطی و دست‌نویس تفاوت دارد، هر چند طراح تایپ می‌تواند از خط و دست‌نویس نیز برای تایپوگرافی بهره ببرد.

  • ۰
  • ۰

اکنون دراموزش تایپوگرافی اسم موجود است! (دوره کامل!)
همانطور که مشاهده می کنید ، این دوره به طور مکرر با دروس و پروژه های جدید به روز می شود!

نوامبر 2019 - جدید! - بخش معرفی و ابزارهای Adobe Illustrator (برگه ردیابی بردار)
نوامبر 2019 - جدید! - بخش فتوشاپ و پروژه ها (شامل یک تصویر کوچک یوتیوب جدید و پروژه جلد کتاب)
اکتبر 2019 - جدید! منبع قابل بارگیری 11 صفحه - راهنمای شبکه
اکتبر 2019 - جدید! نظریه رنگ و درس های هارمونی رنگی + منابع قابل بارگیری جدید
ماه مه 2019 - جدید! منابع قابل بارگیری - پوستر آناتومی تایپوگرافی و روانشناسی گرافیک رنگ!

کلاس کارشناسی ارشد طراحی گرافیک - طراحی GREAT را بیاموزید

آیا می خواهید تمام مهارت ها و تکنیک های لازم برای ایجاد طرح های باورنکردنی را یاد بگیرید؟

آیا می خواهید اطلاعاتی درباره تئوری طراحی داشته باشید؟

آیا می خواهید روند ایجاد آرم و بسته های مارک تجاری را بدانید؟

آیا شما با یادگیری فتوشاپ ، تصویرگر یا ایندیزاین مرعوب شده اید و می خواهید از طریق پروژه های عملی دنیای واقعی یاد بگیرید؟

از این کلاس برای شما خواهد بود! ایده آل برای مبتدیان به طراحی گرافیک.

ما به طور گسترده به بررسی تایپوگرافی ، تئوری رنگ ، چیدمان و ترکیب ، نحوه استفاده از عکس ها در طراحی ، دستکاری عکس و ویرایش و طراحی چیدمان مجله ، مارک تجاری و طراحی لوگو فقط برای نامگذاری چند مورد خواهیم پرداخت.

https://maktabtv.com/Courses/typography/

ما همچنین اصول اولیه Adobe Photoshop ، Illustrator و InDesign را یاد می گیریم و با برنامه های دنیای واقعی پروژه هایی را انجام می دهیم. هر طراح باید این برنامه ها را بشناسد و تسلط داشته باشد و این دوره اطمینان می دهد که شما از ابزارهای ضروری برای تأمین انرژی از طریق پروژه های شگفت انگیز مطلع هستید.

در Adobe Photoshop ، ما تکنیک های ویرایش و دستکاری عکس را مانند نحوه برش اشیاء ، دوتایی ها ، تغییر رنگ روی اشیاء ، ابزار مایع سازی بررسی خواهیم کرد و با مهارت های جدید فتوشاپ و همچنین کل جلد کتاب ، یک تصویر بند انگشتی YouTube را ایجاد می کنیم. پروژه طراحی

در Adobe Illustrator ، ما با استفاده از ردیابی اشکال ساده و پیچیده ، به ابزار قلم می پردازیم. ما به بررسی ابزار ابزار سازنده شکل می پردازیم و در پایان این بخش ، یک طراحی کامل آرم را طراحی خواهیم کرد. یک بخش معرفی و ابزار کاملاً جدید وجود دارد که در آن کار می کنیم و از طریق یک صفحه کاربرگ ردیابی بردار 7 صفحه ای کار می کنیم و در پایان با استفاده از ابزارهای بردار تصویرگر تازه یاد شده ، یک تصویر برداری پیچیده ایجاد می کنیم. سرانجام ، ما یک آگهی رویداد را برای تمرین مهارت های چیدمان خود جمع خواهیم کرد و حتی از طریق فرآیند مارک گذاری کار خواهیم کرد و یک آرم ، کارت ویزیت و نامه برای یک کسب و کار ایجاد می کنیم.

ما یک طرح مجله در InDesign ایجاد خواهیم کرد و ابزار صفحات اصلی را یاد می گیریم که به طور چشمگیری بتوانید گردش کار طراحی خود را هنگام کار با چند طرح بندی صفحه سرعت ببخشید.

ما در مورد اصول برندسازی صحبت خواهیم کرد ، چه چیزی باعث ایجاد لوگوی خوب می شود؟ چگونه آرم یا مارک خود را به سایر مواد بازاریابی گسترش می دهید؟

من این دوره گسترده را طوری طراحی کردم که به اندازه کافی ملایم باشد تا افراد تازه وارد بتوانند طراحی کنند اما به اندازه کافی مفصل است که همه بتوانند یک تن از این دوره بگیرند.


کوتاه جدید اضافه شده است! (آوریل 2019)
طراحی طاقت خود را کشف کنید!

آیا می خواهید دریابید که کدام طاقچه طراحی را باید روی آن تمرکز کنید؟ این یک کلاس کوچک اکتشافی است که به دوره MasterCass Design Graphic اضافه شده در Udemy (بخش 15) اضافه شده است که به شما کمک می کند تمرکز بعدی خود را پیدا کنید و گزینه های بسیار شگفت انگیزی را برای جوانه زنی و طراحان مستقر کشف کنید.

ما در اینجا قصد داریم چند دسته اصلی طراحی اصلی را مرور کنیم و در مورد اینکه چه نوع پروژه هایی انجام خواهید داد و همچنین آنچه که شما باید یاد بگیرید برای جهش در آن طاقچه های طراحی هستید ، صحبت کنیم.

همیشه چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد اما در این کلاس کوچک به موارد زیر توجه خواهیم کرد:

طراحی آرم
چاپ و طراحی تحریریه
طراحی و تصویر الگوی
طراحی بسته بندی
طراحی برند
طراحی UX / UI
رسانه های اجتماعی / طراح گرافیک دیجیتال

با پایان این کلاس ، درک کاملی از آنچه در طراحی طاقچه به آن منتهی می شود ، خواهید داشت. شما در انتخاب سه طیف برتر کانونی خود برای شروع کار یا افزایش پیشنهادهای طراحی خود اطمینان خواهید داشت و می دانید که در مرحله بعد چه چیزی یاد بگیرید.

  • ۹۸/۰۹/۱۴
  • الهام سیروس

اموزش تایپوگرافی اسم 8

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی